Straipsnių rinkinys. Antroji lietuvių autorių kultūros vadybos knyga, parašyta meno teoretikų ir praktinėje veikloje žinomų kultūros vadybininkų. Knygos objektas – kultūra kaip valdomas procesas, su savomis taisyklėmis ir vadybos ypatumais. Kaip prisiderinti prie rinkos sąlygų? Kaip gauti finansavimą? Ką turi išmanyti kultūros vadybininkas? Į šiuos klausimus kultūrininkams ir kultūros vartotojams atsako įvairių vadybos sričių specialistai. TurinysĮžangos žodisRasius MakselisKūrybos industrijos genezės ir raidos aspektaiGintautas MažeikisKūrybos ir kultūros industrijos raida Lietuvos regionuose pereinamuoju laikotarpiuDalia Kutraitė-GiedraitienėŠviežios duonos kvapo galia ir šiuolaikinės rinkodaros spalvosVaidas JauniškisKultūra ir žiniasklaida: epochų ženklai, rinkos, rinkos malūnaiLaima VilimienėAtlikėjų meno organizacijų sėkmės kriterijai  – teorija ir praktikaGintaras ČaikauskasArchitektūros vadybos aspektaiVida RamaškienėKino aritmetikaJūratė UsonienėBendrieji autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos klausimaiJūratė ČernevičiūtėPopuliariosios kultūros gamyba kultūros industrijojeRomas MatulisKultūros centrų vadybaRita Aleknaitė-BieliauskienėMeninės kultūros vadybos strategijos etiudaiRasa BartkutėKai kurie teoriniai organizacinės elgsenos modeliavimo kultūros įstaigose aspektaiJolita BalandytėAktyvūs ir kūribingi: „Trečiojo sektoriaus“ kronikaEgidijus MažintasŠių dienų žvilgsnis į vadovavimo kultūros renginiams ištakasVilniaus aukštųjų universitetinių mokyklų magistrų darbai, susiję su kultūros vadyba
Prekinis ženklas: Tyto alba